Fredag.

Fredag, igen.
Veckorna går minst sagt fort, både på gott och ont. Det goda med att de går fort är väl att jag inte fått ut så mycket av dessa veckor. Jag har fastnat i ett träsk där inget käns riktigt bra även om det är bra. Dagarna bara går, och jag hatar den grejen! Jag som vill vara så medveten och närvarande i allt jag gör, bla bla bla, o hej o hå, vill var ordet ja, jag är det inte, jag är det verkligen inte just nu och det är en sak jag måste ändra på. Däremot, kära vänner, är jag helt medveten om andra bitar i mitt liv så jag ber er vänligaste lita på det och inte blåsa upp ett yrväder kring något som inte är värt att göra det för. Ibland har jag lust att spy på en del bitar i livet och så må det väl få vara, så har alla det, de flesta i alla fall, och man hanterar det på olika vis.

Tur att det börjar nalkas jul nu, för man får så mycket gratis då, det blir en annan stämning kring allt och det är jag glad för i dessa dagar. Trots att jag inte äter pepparkakor :) Finns mer än pepparkakor som är jul! Mycket mer.

Veckan har gått fort som sagt och jag har pluggat alldeles för lite för att slippa plugga även i helgen, vilket man såhär på fredagkväll inte är alltför glad över, men ändå så måste jag säga att det funkar rätt mycket bättre att plugga på helgen.

Men, nu blir det soffmys med min lilla mamma och den inleds med en varsin kopp chokladkaffe!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0