Första december

Första december idag och jag gillar det. Hör och häpna, frost på fönstren imorse, drygt tre minusgrader och rätt så klar himmel, bara snö som fattas, annars kan inte december månad börja så mycket bättre.
Såg ut på väderprognosen att vi skulle få behålla detta väder ett par dagagar åtminstone, och vi får väl vara väldigt glada för det. Solen och minusgraderna är något vi gått nöd på denna höst och jag tror alla lider lite av det, för vi styrs en hel del av vädret, det är väl konstaterat för länge sedan.

Om en timme börjar dagens skoldag, sovmorgon idag vilket ju alltid är skönt, så har man tid att dansa runt lite på morgonen..
Men nu bör jag läsa på historiaprovet, olyckligtvis inleds dagen med prov och det är aldirg trevligt om jag får säga mitt.

Ha en fin första december!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl skönt att ha provet avklarat, tycker du inte det du Mattan? ;)

2009-12-01 @ 23:08:32
URL: http://oliva.blogg.se/
Postat av: Lina

Var det en peek det där eller Olle? ;)

2009-12-02 @ 18:44:57
URL: http://linasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0