It´s not an ordinary day,

it´s my birthday.
År 2009os första riktigt vita dag lär jag aldrig glömma, för den är idag den 15 december, på min födelsedag.
Kändes ganska trevligt att vakna på sin födelsedag då det var ett par decimeter snö på backen, faktiskt. Har dock inte varit ut och plumsat eller frysit ännu, men jag tror jag kommer gilla det också. Snö var och är vi i stort behov av då hela november varit en månad fylld av regn och blås, usch!

Ett stort plus denna dag är att jag ska lämna in alla inlämningsuppgifter idag som jag nu slutfört! Från och med idag är det slut på pluggande för en månad och det käns, efter att ha pluggat konstant, vardagdag och helg i ett par månader, helt underbart!

Ikväll blir det kalas för hela tjocka släkten, eller för mig, men det är hela halva släkten som firar :)
Blir även lite kalasande i form av fikabjudning nu på morgonen i skolan, då jag var i baktagen igår. Dock så blev det så att den "sämsta" kakan fick gå till klasskamraterna och de perfekta bakverken tills ikväll, ha ha. Men ingen har sagt att den ena kakan smakar mindre bra bara för att den ser så ut!

9 dagar kvar till julafton, sen är det snart ett nytt åt, shit vad detta år sprungit iväg.
Men ännu är vi inte där, så vi ska minsan fånga alla dagar av 2009 fram tills dess!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0