Juldagen

Julaftonen hade nog inte kunnat bli så mycket bättre än vad den var, framförallt så var det ju sällskapet som gjorde det hela, men att vi fick en vit jul på ca en halvmeter snö och behaglig kyla gjorde ju givetvis sitt det med!

Årets julmat i Rengsjö slog nog alla julbord, kan inte minnas att jag tyckt det varit gott med julmat någon gång, verkligen lyckat.

Idag har familjen trio tillbringat många timmar framför teven, vilket vi har gjort helt rätt i, två julkonserter imorse och en Michael Jackson konsert nu på eftermiddagen. Himlans skönt med tevedagar ibland, då man har något bra att se på dvs.
Har varit ut en sväng också, var ute och plumsade i skogen 45 minuter, oplogat och en halv meter snö, inget jag gör varje dag, sjukt jobbigt, men jag fick sån lust att göra det och det var faktiskt hur härligt som helst! Pigg blev jag minsan.

Nu ska vi fortsätta vårat tevetittande i form av Astrid Lindgrens Jul! Väldans vad mycket mysigt det var på teve idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0