Kallt

Hade en väldigt trevlig eftermiddag i Bollnäs med Sara idag. Kom överäns hela eftermiddagen lång, och jag tror båda var på bra humör idag. Gjorde några fina fynd också, vilket gjorde det hela ännu litet trevligare.

Nu har jag just tinat efter att nästintill varit sönderfrusen i fingrar och tår, de var varkligen som isbitar... Elin och jag trotsade kylan och tog oss en onödigt lång promenad, men när man först då det är lika långt att vända som att fortsätta rundan, inser hur kallt det egentligen är finns det inte så mycket mer att göra än att bita ihop och försöka tänka på annat än kylan. Sen när man kommer in i värmen och de börjar tina så gör det så sjukt ont! Fy farao vad ont det gör, molar kallas det! Har väl aldrig smakat så gott med varm mat och hett kaffe klockan halv tio på kvällen som idag.

Härnäst - kika igenom HM Spring season 2010! :) Katalogen kom idag, och det börajar minsan bli dax att beställa lite mer lättklätt... för jag har räknat ut att det endast är två och en halv månad kvar tills man befinner sig i varmare breddgrader! Fan som jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0