Lördag

Njut av denna dag, för imorgon blir det regn/blåst igen!
Strax bär det av till Gävle, lycklig över att jag ska dit idag, då stämningen i huset inte är den bästa, försöker ha ihjäl den med skön julmusik men jag vet inte om alla nappar.
Mormor kommer snart så då lättar hon nog upp stämningen, hon brukar vara bra på det.

Tror det eller ej, men NU, efter två veckor har förkylningen brytit ut. Har gått och sekat och varit småfebri till och från i nu snart två veckor, men det har liksom inte blivit något av det hela, mer än att jag känt mig trött och feberklen. Igårkväll, min hals, aj aj. Så nu är det hosta och snuva, vilket man ändå kan leva med. Jobbigare att gå som jag gjort än att hosta och snuva måste jag ändå säga, man vill ju ut med skiten så att säga.

Stämningen i huset har redan lättat märker jag och jag är också på bättre humör, och solen skiner.
Detta blir nog en fin dag.

Kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0