En julig afton

Klockan är kvart över elva på kvällen, EMDs julskiva spelas så högt av Sara att högtalarna skorrar och jag, jag har precis dansat runt på köksgolvet till denna musik, medan Sara, Lars och mamma kollat på, inte alltför farsinerad... jag tyckte jag fick in den rätta känslan och att det flöt rätt skönt med armrörelser och allt, men det kanske inte såg lika bra ut som det kändes. Skulle ha haft en riktig partner istället för bara luften, tror felet satt där hellre än i min teknik!
:)

Sjunga kan de, grabbarna i EMD, sen får man säga vad man vill och de får vara hur snygga eller osnygga de vill. Personligen tycker jag de både är grymt bra på att sjunga och grymt snygga!

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0