Söndag.

Nu är det inte mycket kvar av julstädningen och adventpyntandet!
Mamma och jag har farit upp och ner och in och ut som illrar de senaste dagarna och man börjar äntligen se ett resultat! Som sagt var så älskar jag ju detta, julpynt och juldoft och det, det finns det gott av i hemmet nu! Tror vi skulle behöva ett varsitt yogapass eller liknande nu, för satan vad ont i kroppen man får av att klättra efter väggarna och krypa efter golven, ryggen vill helst dö för ett tag käns det som :)

Lite ledsen över att det fortfarande finns plugg på hög som måste tas igenom innan jul, för jag hade så mycket hellre ägnat eftermiddagarna och helgerna till att baka och göra julgodis! Men det hinner jag ju ännu och sen så ska jag inte klaga heller för vi får faktiskt tre veckors jullov iår!

Nu blir det kvällsfika och teven för resten av kvällen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0