Torsdagkväll

Det blev en promenad, inte i vintersolen dock, den gömde sig precis när jag skulle till att gå, men det var skönt ändå. Blev även middag hos mormor, lax, vilken smakade mer än bra! Tillbringade två timmar hos henne innan det var dax att ge sig tillbaka till Cfl och ett spinningpass. Två behövliga timmar blev det hos mormor, för herregud vad jag borde vara där oftare, av många anledningar, och då inte minst för att jag älskar hennes sällskap.

Kom nyss hem från ett lyckat spinningpass, de få som deltog gav 100 vilket var skithärligt att se. Känner verkligen att jag blivit överöst med positiva känslor och tankar idag, nyttigt för mig. Man kan ju säga att jag hade fel imorse då jag trodde detta skulle bli en seg dag.

Nu ska jag ta mig en dusch, sedan blir det en kopp te i soffan med mamsen innan läggdax.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0