Plugg-torsdag..

... inte skär-torsdag!

Idag vill jag gärna tro på det där med att en bensträckare/kortrast varje 45e minut ska bidra till att man tar in mer kunskap och därmed får mer gjort. Har nu suttit två timmar i streck och försökt skriva några rader, och visst har jag skrivit, många rader, men samtliga har suddats ut! Jag har alltiså suttit och skrivit och skrivit i två timmar, och nu tog jag bort allt, för det stämmer inte överräns med hur jag vill ha det, eller okså hur det ska vara för den delen. HUR ska jag hinna bli klar med alla uppgifeter, när jag kört fast helt på nummer 2 av 11 uppgifter!? Jag är otroligt tacksam över att det är lov kommande vecka, för annars vet jag inte alls hur detta skulle gå till!

Socialpsykiatri/psykiatri är inte att leka med, även om jag har grepp om det och vet vad det handlar om i huvudet, så är det ibland fruktansvärt krångligt att få ner på papper!

Näe, lite yogurt och nötter + en mugg grymt stakt kaffe kanske vore till hjälp nu! Ja tack, det vore väldigt passande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0