Torsdag


Har sovit som ett arsel inatt, och vansinninga mardrömmar har jag drömt också, inte kontigt att jag sovit dåligt kanske. Provade byta säng någon gång vid två, men jag vill inte påstå att jag sov bättre för det. Vaknade igen halv sex med läslampan i sängen och mobilen i tre delar på golvet, har inte varit med om liknande förr!
Somnade om och sov halvdant fram till 7, sen stod jag inte ut längre utan klev upp halv åtta.

Så, nu har jag bäddat ur sängen, dammsugit och lagat mat, och klockan är bara tio, det kommer bli en lång dag och en tidig lunch/brunch med andra ord, vilket är fint båda delarna!
Solen skiner och Ted Gärdestad går i spelarn vilket gör allt så himla mycket trevligare.

Ikväll ska jag se till att läga mig sent, om det så ska krävas att jag får sätta tandpetare för ögonlocken, jag ska vara riktigt jäkla trött innan jag lägger mig, och sen förhoppningsvis sova som en stock inatt! Vore skönt. Värdelöst att lägga sig innan man blivit riktigt trött, vilket jag gjorde igår.

Nu blir det käk och sen en promenad i vårvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0