Kortspel


Jaha, och sedan när fick man bara ett visst antal läggningar på Harpan? Har man till och med ändrat reglerna på Harpan nu, kan ingenting få förbli som det en gång var? Nu kommer jag ju aldrig få ut den någon gång.
Hah, vad besviken jag blev när jag märkte att Harpan på min dator skiljer sig lite från hur den brukar vara.

Mamma lägger just nu patiant och jag sitter mitt emot med datorn och lägger Harpan, mer komplicerat än så behöver det inte vara.

Jag måste få säga att det var lite ansträngande för min höft att gå idag, upptäckte att min skogsrunda tog mig en kvart längre än normalt att gå, så, rätt så ont har jag ju, inte bara gnäll alltså. Sen kan man ju fråga sig varför jag inte stannade hemma och vilade min höft, vilket jag tänkte först, men jag ville testa om det blev bättre eller sämre av lite gymnastik, men jag tror det är vila som gäller! Men jag blir ju tokig av att bara sitta inne och skriva hela dagarna, promenaden är min räddning, helt sjukt vad mycket jag kommer på när jag är ute och går, slog mig idag att jag borde ha med mig anteckningsblock och skriva ner stödord... för dock hinner jag tappa en del trådar innan jag kommer hem igen och ska till att skriva. Knäckte en viktig nöt gällande tandvården på demente John idag, stackars gubbe, hans mun och tänder hade ni inte velat haft, och ännu mindre hade ni velat vara hans vårdare, hah! Men tandvård är intressant!! Och om två veckor går jag ut på 5 veckors praktik i Iggesund, vilket jag kommer göra med nöje. Är det tandläkare jag ska bli ändå kanske..

Nu ska det marineras kött! Grillning imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0