Onsdag


Det blev en tidig morgon denna morgon, vilket inte gjorde mig något då vädret även denna dag är på bra humör!
Gillar inte den där biten med att somna om, så jag kliver hellre upp en halvtimme innan väckarklockan ringer istället för att försöka somna om. Som idag.

Tre dagar återstår av gymnasiegången i detta liv och det lär bli tre snabba dagar! Denna dag ska jag, Viking och Olivia spendera i Gävle, först ett studiebesök på Gävles dental kirurgi och därefter ett försök att uträtta studentstuffs nere på stan. Det är inte långt kvar tills dess nu heller, avslutar praktiken på fredag om sex veckor och lördagen ska man stå där, i högklackar och finklänning, hur ska detta gå!? Det kan man faktiskt fråga sig, som den plattskodda och icke uppklädda människa man är, och så... med publik dessutom. Käns otroligt roligt men otroligt ovant och olikt mig.

En timme kvar tills avfärd, och det är bara jag hemma, The Rising skulle sitta fint med andra ord!

Puss & hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0