En heldag


Trötta ögon efter att ha kört bil hela halva dagen och trötta öron efter att samtidigt ha lyssnat på en risig radio och en risig radokanal (Jens val). Även trötta fötter har jag efter att ha sprungit i affärer resterande tiden av dagen, med glad är jag ändå, så länge det inte gör ont så får kroppens delar vara hur trötta de vill!
Fann och köpte en vårjacka och en trevlig tröja gjorde jag i alla fall, så det var ju väldigt bra, en bikini också för den delen, väldigt fin tyckte jag, väldigt tråkig tyckte Jens. Men sen är ju han som han är ;D En sak är i alla fall klar, och det är ju att man aldrig har långtråkigt när man är med honom.

Imorgon blir det en riktig skrubbdag, då jag är ledig och hemma själv hela dagen lång, och då min kropp skriker efter att bli omhändertagen... håller helt och hållet på att byta skinn nu, och sorgligt nog följer ju en hel del av färgen man fick i Thailand med. 
Jag ska även bädda rent i sängen, vilket jag tänkt mig göra några dagar nu och vilket kan vara bland det skönaste som finns!
Nu, skiter jag i allt som har med frächhet att göra, drar på mig en heltäckande pyamas och dyker rakt ner i sängen! Sköönt. Eller, jag gör ett stopp i soffan och ser på efterlyst först, ja det gör jag.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0