En ledig måndag


Trots duggregnet måste jag säga att detta varit en väldigt bra och skön dag. Ibland är det faktiskt bara en fördel att det regnar, särsillt då man är riktigt trött och behöver vila. Idag var jag både trött och behövde vila. Och vila har jag gjort, riktigt skönt att göra ingenting eller bara det man har lust med ibland.

Imorgon såg det inte heller ut att bli nå vidare väder, så jag och Lina far till Gävle och gör av med pengar som jag egentligen inte har... och efter Gävle ska jag och pappa kika på lägenhet!! Förra veckan sa jag att jag vägrar bo i lägenhet, imorgon ska jag kolla på en. Så skönt att man kan och får ändra sig här i livet. Men, lägenhet kommer i så fall bli tills vidare, tills jag får mitt förbaskade 'torp', för det har satt sig på näthinnan och jag varesig kan eller vill släppa det. Måste se om jag blir kvar i Söderhamn till att börja med, men det är min önskan just nu i alla fall. Käns som att jag vill bo kvar ett par år och mogna lite innan jag rör på mig, åtminstone ett, tror jag kommer uppskatta kommande äventyr mer då. Och en Stockholmsmänniska tror jag inte att jag är, faktiskt.
Men som sagt, man kan ju ändra sig, rätt snabbt.

Hmm, Eric Saade är ju rätt söt han, och jävligt bra på att dansa är han, och sjunga kan han också. Det kanske är Eric Saade man ska satsa på... hm, att jag inte tänkt på det tidigare då!

Nu ska jag slänga mig i soffan och invänta The diplomat.
Så godnatt, min skatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0