Fredag!


Gårdagskvällen tillbringades tillsammans med Anton, för ovanlighetens skull... våra filmkvällar börjar bli utav rutin numera och jag måste säga att det är med nöje. Och sämre blir det inte för att karn gör väldigt bra filmval! Tre fullträffar av tre, eller ja, gårdagens City Island var riktigt riktgt bra, den var en fullträff, dessförinnan såg vi I love you, vilken var bra den med men aningen konstig, sen, Slumdog millionär, vilken jag har lite kvar av att se, men den verkade riktigt vass måste jag säga, så jag hoppas den slutar bra också.

Och så var man inne på sluttampen av denna Albertina-sommar! Kväll idag, kväll imorgon och dag på söndag, vilken avslutas med personalmiddag/fest! Sen, sen är det fernito! Arbetslösheten tar över och sommaren är slut, så det är bara till att traska till arbetsförmedligen på måndag morgon och bli en i den mängden. Men förhoppningsvis blir det bara några dagar, för på onsdag bär det av till Stockholm för en arbetsintervju torsdag morgon. Det blir bra, det blir bra.
Skiter det sig mot förmodan så tror jag ta mig fan att jag bosätter mig i Delsbo och jobbar som frukostvärdinna! Kaaan dock bli lite ensamt... kaaan bli hur bra som helst, hah :) Näe, Delsbo skiter vi i, hellre är jag nog arbetslös ett tag! Faaast, det vore om jag hittade en riktig skönhet, eller snällhet kanske, där ute i skogen då, man vet ju aldrig var han finns så jag kanske borde ge Delsbo en chans!?

Nu ska jag göra stan ett par timmar innan jag ska göra Skärså!
Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0