Onsdag


Jajemänsan, två lediga dagar var väl precis lagomt vad jag behöver för att känna mig hyssat hel och ren igen. Trött är jag fortfarande, men inte i närheten så trött som i söndagskväll. Och den förbenade huvudvärken försvann med ledigheten den med, konstigt nog, tack och lov.

Hade en trevlig dag med Lina i Gävle igår, för övrigt!

Belutångest har jag, jag vet inte vad jag vill och jag vet inte vad som är mest rätt. Stockholm eller Söderhamn?
Det blir nog i alla fall Stockholm, jag har i alla fall tackat ja till det nu, så jag har inte nå större val. Boendet får lösa sig med tiden, lever inneboende hos Mellanders tills vidare. Söderhamn finns kvar medan jobb i Stockholm inte är att ta för givet, det blir nog bra. Jag tror ju att Stockholm är bäst och mest rätt, även om Söderhamn just nu känns mest rätt. Trivs jag inte så flyttar jag väl hem, helt enkelt. För hemma trivs jag, väldigt bra.
Det som är behändigt med Stockholm är ju att man är hemma på två timmar, om man så vill.

Hm, då flyttar man alltså om sisådär en månad, dax att börja packa med andra ord... hah.


Nu ska jag ta mig en promenad, sen duscha, sen jobba, sen sova.
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0