Måndag


4 kilometer kvar hem, då kommer det, hällregnet. Sånt där regn som man blir otoligt blöt av. Inte första gången detta händer, börjar bli van och gilla läget numera. Det var bara att välja, bli riktigt sur och stressad, eller bara gå och njuta av det. PRECIS när jag funderade på om jag skulle bli irriterad eller tycka att det inte gjorde något så kommer den... Unwritten med Natasha Bedingfield... feel the rain on your skin, no one else can feel it for you, only you can let it in... Ja, helt underbart! Solen sken och regnet vräkte ner! Det har aldrig varit så skönt att gå ut och gå, jag har aldrig mått så bra över att bli dränkt i regn, det har aldrig luktat så gott av sommarregn och det underbaraste var nog att solen sken samtidigt!

Har haft en riktigt skön ledig dag idag, och jag hoppas på en lika skön sådan imorgon! Ser ut att bli regn dock, men då får man väl passa på att göra sånt som är trevligt att göra då det regnar, helt enkelt.

Godnatt och sov så gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0