1a februari.

Finns det något jobbigare än när man fullkomligt slänger i sig maten? Näe, och det är precis vad jag just gjort. Det blir lätt så när man hinner bli fruktansvärt hungrig innan det är dax för käk. Serveras det sedan älgfilé och tzatsiki, när man väl får mat, så är det SVÅRT att äta lugnt.

Hann bara åka till skolan idag så var det till att åka hem igen, en halv lektion skulle man kunna säga att vi hade. Då var det sovmorgon på det, började stax före 10 och var väl klar vid kvart i 11. Skönt kan tyckas, eller så kan man tycka att det var väldigt onödigt att ens åka till skolan över huvud taget idag, hade hellre sett att vi fått en hemuppgift, så hade jag kunnat sova ännu längre och tassat runt i pyamas och tofflor halva dagen istället.

Precis som jag befarade så satte min vurpa sina spår, igår särskilt så mådde min nacke mindre bra, tror aldrig jag haft ont i nacken på det viset förut... förmodligen var det detta som orsakade min sablans huvudvärk också. Idag mår huvudet bra, tack och lov, nacken mår bättre, men det käns att det varit med om tumult, hah!

Tror bestämt jag ska byta om till nattutstyrseln igen, hoppa i mina mycket små tofflor, krypa ner i soffan och se Notting Hill, igen! För den tåls verkligen att ses fler än en gång, om jag får säga mitt.

Ta en mysdag ni som kan, på måndagar behöver alla ha det lugnt skönt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0