Fredag

Så var det helg, igen. Veckorna verkligen springer fram, inte minst denna vecka har gått ruskigt fort. Antagligen beror det på att hela veckan bestått av väldigt korta och behagliga skoldagar, dessutom blev tisdagen hastigt och lustigt en ledig dag för mig då jag fick uppdrag att åka på en snabb tur och retur till Stockholm för att lämna/hämta bil, byta bil alltså, åt en arbetande familjen Melander. Det gjorde jag så gärna, givetvis.

Även denna dag var väldigt kort och behaglig i skolan, då det enda som stod på schemat var film - I taket lyser stjärnorna, riktigt bra och ännu sorgligare! Verkligen sevärd enligt mitt tycke.

5e februari idag, alltså Saras födelsedag, så snart bär det iväg på 21-års kalas. TUR att det är insidan som räknas måste jag säga, för herregud vad jag inte är bra på att slå in paket. Inte idag i alla fall.

Nej nu ska jag passa på att dunka lite musik medan jag är själv!

Missa inte Solsidan ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0