Kväll.

Näe, men kan det vara möjligt tro, att Matilda är påväg att bli förkyld igen!? Hoppas verkligen att det är falsk alarm denna gång, för nu får det räcka med förkylningar denna vinter. Blir till att blänga te och käka citron ikväll!

Skrev imorse att Sundsvall är trevligt, och visst är Sundsvall trevlig, största delen av släkten bor ju där, vilka är mer än trevlig, och Birsta är grymt.. Men det slog mig när vi var där idag att synen av själva staden är desto mindre trevlig, fruktansvärd helt enkelt. Sundsvalls utsida är riktigt trist, ser ut som en riktig industristad! Bara massa stora gamla fabriker, hus och skjul, inte alls gemytligt på något vis. Där har i alla fall Söderhamn mycket att komma med, Söderhamn är mysigt och fint, det är inte Sundsvall. Fast insidan av staden är ju rätt mysig i alla fall, och tur är väl det. Men som sagt, inte speciellt inbjudande stad för den som bara passerar.

Mässan var bra, inga fel på den, felen satt i min kropp och själ som helst bara ville sova och äta. Fick mig ett egendesignat armband i alla fall, vilket blev väldigt sött, så det var trevligt :)

Nu ska jag börja tea ut mina demoner.
Ha det så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0