Måndag

Ny vecka, vilken börjar med sovmorgon plus kortdag, vilket är väldigt skönt på en måndag!
Tre veckor kvar till sportlovet, sen bär det av till Thailand veckan därpå, alltså vet jag vad jag ska göra på mitt lov.. packa, packa och åter packa, inte mycket, men klokt. Har lovat på heders att ta med så lite som bara möjligt, så jag antar att jag kommer packa i och ur ett antal gånger innnan jag kan dra igen väskan. Kostar noll och ingenting att köpa kläder där, därför är det smartast att ta med så lite som möjligt och få med sig nya saker hem istället, givetvis.

Helgen har varit skön, övervägande fint väder vilket jag är otroligt tacksam över, det går an då det är sol och inte snöar. Annars så har även jag börjat trötta på vintern nu, eller rättare sagt alla lager av kläder. Skittjatigt att behöva klä sig fyra lager bara för att gå ut och hämta posten. Så, jag är lycklig över att slippa denna påklädning för ett tag snart, sen hoppas jag inneligt att våren börjat skymta tills vi kommer hem. Dock skulle jag inte tro det, men jag hoppas i alla fall på mildare väder och mindre snö då.

Riktigt fint väder även idag, bättre än på länge ser det ut. Faktiskt så går det inte att skåda finare än när det är såhär mycket snö och solsken, denna syn toppar nog inte ens en strålande sommardag vid havet, ruskigt fint!

Nu är det påklädning och skoldax för mig.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0