Tisdag.

Idag far vi på Noliamässa i Sundsvall, så får vi se hur det är, Sundsvall i sig är ju trevligt om inte annat. Och på fredag är det studiebesök hos Tallvägens Moské, en spännande vecka, med andra ord :) hah.

Och igårkväll körde jag stafett så jag höll på att få en hjärtinfarkt... Var verkligen nära att ta guldet ju, men silver är bra bra bra! Man blir ju verkligen helt slut av spänning och nervositet, nästan så man verkligen tror att det är en själv som åker, för man tar i! Så idag är jag lite trött, men det var de ju minsan värt.

Apropå skidor så lever jag i alla fall mitt i en nedräkning inför Thailand just nu, då det nu endast återstår 14 dagar tills vi far, och det ska bli så satans skönt! Men först, Dalarna och Vasaloppet!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0