Torsdag.

Kanske är det fösta morgonen på en vecka som jag inte vaknat otroligt sur och grinig. Om det beror på att jag sov brevid mamma inatt eller om det är för att jag inte har ont i magen denna morgon vet jag inte, kanske båda delarna. Fy fan för min mage, den tar livet från mig ibland, om jag kunde få en ny vore jag väldigt tacksam.
Jag har därför struntat i att skiriva något, för att skona er från mitt humör.

Snön faller på, innan söndagen är över så ska det ha kommit några decimeter till, och det verkar ju mycket troligt när man tittar ut. Tack och lov flyr vi Sverige om 20 dagar, min kropp och själ skriker efter lite mer bekvämlighet, vilket man inte kan påstå att den känner nu, det fullkomligt väller över av täckkläder, mössor, vantar, reflexvästar och vinterkängor här hemma..... och jag blir sjukt stressad av det, av alla lager kläder man tvingas ta på sig varje dag! Det ska verkligen bli ett sant nöje att slippa se och ha på sig skiten ett tag, och istället tillbringa dagarna nästintill oklädd på en strand.

Nu är det dax för påklädning och skola.
Ha en fin dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0