Söndag.

Har precis knäppt bilder genom förnstret på pappa då han skottar av gårdens alla tak från snö, och han vill konstatera att det är lite utav att genomföra ett maratonlopp i fysik, vilken jag förstår.

Trött idag, men det gör mig inget en söndag, kan vara skönt med trötta söndagar ibland. Ska tillägna dagen min kropp, så att säga, en liten spadag i sin enkelhet, ett fotbad, en ansiktsmask och helkroppsinsmörjning var inte igår, men så skönt och så enkelt. Kom på att man inom knappa tre veckor ska dansa runt barfota och väldigt lättklädd.. :) 
Men, jag ska inleda med lite dammning, var kommer allt damm ifrån!? Jo, alla kläder, givetvis.

Hade en trevlig kväll igår verkligen, ända tills vi skar ner i diket.. Men som ju sagt var så var det bra människor jag hade till sällskap, mycket bra, så det löste ju sig tillslut och slutade väl.

Ha en fin dag i stormen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0