Blää

Först, tack Olivia! För den goda maten, din omtanke och allt som hörde kvällen till!

Sen, tack till Lars, Sanna, Emelie, framförallt, men givetvis även till er andra, för hjälpen! För att ni var så otroligt snälla och uthålliga, helt fantastiskt, jag säger verkligen tack från djupet av mitt hjärta! Hade det inte varit för Sanna hade jag varit ett nervvrak vid det här laget! Ni lär ha frysit arslet av er! Själv satt man i värmen mesta delen av tiden och bara gasade, kändes riktigt surt att se på er genomfrysna utanför då, det måste jag säga.

Färden började halv elva, två timmar senare var jag hemma! Aldrig har det tagit mig två timmar att ta mig hem från Trönö tidigare ;) Hoppas ni får/fick en fortsatt trevlig kväll den tid ni hann ägna åt krogen trots allt. Den som åker på en förkylning nu har reserverad säng här hemma med konstant uppassning av mig tills ni blir friska igen, det lovar jag! Jag ska knåda er med mina händer och göda er med vadhelst ni önskar.

Det blev ju i alla fall en natt vi sent kommer glömma, åtminstone jag.

För er som inte var med och eventuellt läser så handlar detta om att vi denna natt skar ner i diket och varken vädret, bilen, gudarna eller tiden ville arbeta med oss! Riktig jävla snöstorm, iskallt, beckmörkt, plus tonvis med drivsnö! Som grädde på moset var alla festklädda... både vad det gällde skor och kläder!
Räddningen blev tillslut Leif Bergman och hans spade!

Så, stanna inne om ni verkligen inte MÅSTE ut! Livsfarligt att köra bil nu, särskillt om man inte har fyrhjulsdrift, då kan det bli jäkligt kämpigt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ursäkta mig men det var jag och lars som puttade på länge först :P

2010-02-22 @ 12:35:07
URL: http://linasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0