Söndag.

Otroligt tacksamt att det funkade! och då har jag inte tagit någon ipren heller, det räckte med lite fotfilning och en lång, otroligt varm dusch för att jag skulle bli på bättre humör, och få bort min huvudvärk.

Sovmorgon imorgon vilket ju är bra för min sömnbrist, men som den morgonmänniska jag är så tror jag inte den kommer att utnytjas i form av sömn, är jag duktig så tar jag tillfället och skriver lite vård istället! Kortdag imorgon även och småkusinerna ska tillbriga dagen med Sara så det kan hända att jag ägnar resterande delen av morgondagen med dem. Jag kan behöva att leka lite imorgon! Träffa dem ska jag i alla fall, om det så bara är en snabbis!

För övrigt gjorde jag återigen en vurpa idag, inte lika häfftig som förra gången, men helt okej även denna. Tror jag klarade mig från att bli sedd även denna gång, hoppas så!
Näe, tack och hej kära snö... Hmm, just ja, det var imorgon det kunde komma upp till en decimeter snö va, igen, också lite blåst, igen. Herregud, vi kan ju inte blir hur bortskämda som helst, klart det måste komma ett oväder imorgon igen, idag har det ju nästan inte snöat något alls, och knappt blåst något alls, helt otroligt!
Hah, det är fint och mysigt - om man sitter inne och ser ut, eller om man är i fjällen, men, det är inte lika fint och mysigt när man knappt tar sig till och från skolan och tvingas dubbelstorhandla på fredagarna för att man aldrig vet om man kommer ta sig ut med bilden på helgen, då plogbilden och dyligt inte kör lika flitigt då... Dessutom börjar jag få ökad hårväxt och brist på raggsockor av allt frysande! :P

Nu ska jag gå en trappa upp och heja på Södergren med mamma och pappa! Heja heja!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0