Kalla måndag.

Iskall morgon.. tycker inte alls om att kliva upp tidigt då det är såhär kallt. Man ska bara veta var jag satt och åt min frukost nyss, hah! Fann ett varmt ställe i huset, och där satte jag mig.

Om precis två månader på dagen landar vi i varmare breddgrader, si sådär 55 grader varmare än vad det är ute just nu. Tanken käns väldigt behaglig, för även om det är väldigt fint med riktig vinter så är det alldeles för kallt för att man ska må riktigt bra. -5 skulle vara helt perfekt, kallt men hanterligt kallt. Jag frestar mig lagomt dessa kalla dagar med att kolla bilder på fina ställen i Thailand som man ska försöka besöka. Jag hoppas de kommande 8 veckorna kommer upplevas gå lika fort som de senaste veckorna gjort. Längta ska man inte göra, så, jag ser fram emot att komma till värmen!

Om ett par timmar börjar plugget igen efter tre veckors ledighet, en mycket skön sådan. Sista terminen, vilken säkerligen kommer gå väldigt fort och mycket roligt ska hända så av den anledningen käns helt okej att börja en ny termin.

Dax för påpälsning och avfärd!
Ha en fin dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0