Onsdag kväll

Idag har det snöat, minsan! Skulle tippa på + tre decimeter... Mysigt när man sitter inne och ser ut, men det var inte alls mysigt att vistas ute då det minst sagt var snöstorm. Varför måste det blåsa så hemskt när det snöar!? Det är både farligt och krångligt, inte minst att åka/köra bil.
Och det verkar fortsätta snöa, åtminstone fram till söndag en gång.

Annars har detta varit en väldigt behaglig, men, trött dag, därmed också lite oengagerad, men det är både tillåtet och skönt ibland. Valde mellan att träna med pappa nu ikväll eller göra mig lite fika och sätta mig i soffan med mamma, och vet vi vad, det blev fika i soffan med mamma och pappa. Vädret och väglaget ville visst ge oss en myskväll istället!

Jag gillar verkligen tvprofilen Jens B Nordström. Blir alltid så glad när jag ser på nyheterna och han jobbar, han lättar upp stämningen på något vis. Det kan ju verkligen behövas en sådan med tanke på att dagens nyheter inte är så vidare uppiggande och givande.
Ge mig kraft..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0