Lördag.

Hypokontriker eller sjukling, men får se det som man vill. Men lite av båda är jag nog, fast grejen är att när det är något fel på mig så är det ofta väldigt litet, bara att jag får det att låta som om det är värre än verkligt. Men alltid är det något som inte är som det ska, och det stör mig, men det finns säkert en bra mening med det. 
För tillfället har jag inflammation i näsan av allt snytande! 

Käns som att denna dag kan bli riktigt trevlig, kusin Cina med familj är på resande fot och gör ett uppehåll och äter middag här med oss ikväll. Har precis kladdat ihop en variant av kladdkaka, fast en spetsad variant som ska in i frysen.. än så länge ser det väl ut, så det ska bli spännande och se resultatet ikväll! Lukar då underbart i huset nu.

Och snön den faller. Men mysigt ser det ut, ska ta och pälsa på mig några lager och gå ut och känna på kylan, frisk luft är ju ändå den bästa medicinen i de flesta fallen.


Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0