Snö snö snö

-22 grader och solskren ute - idylliskt kan man säga! Inne är det 45 grader varmare och Michaels This is it spelas troget här på morgonen. Framför mig har jag en dag med Malin, som ska inledas med lunch på furan! En hitintills väldigt fin dag på alla vis alltså!
Finns en annan skiva som gick troget igår... Working on a dream och visst har man från första gången första låten fattat att det är en grym skiva, men hur grym den egentligen är vet jag inte om jag hade förstått. Shit vilka texter denna man, Bruce Springsteen skapat/skapar. Önskar ibland jag var född till musiker.. poet.

Ett fullsatt Ullevi sommaren 2011 tror vi på, hoppas vi på, längtar vi efter!


Jag tror jag hittat min en modell jag vill ha på balklänningen för övrigt! En kombination mellan två otroligt vackra klänningar bli det nog. Kanske lite vågat också. Har legat väldigt lågt eftersom jag tyckt att det inte är så mycket att stressa upp sig för ännu, men jag har insett att juni månad nu är ganska nära och Thailand ännu närmare, då den ska sys upp. Spännande, men nu käns det fint då jag har ett humm om hur jag vill ha den :)

Nu är det dax att börja pälsa på sig för att sedan röra sig inåt staden.
Ha en fin dag, försök åtminstone! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0