Tisdag

Jag börjar bli frisk, vilket käns väldigt bra såklart! Har nästan inget halsont kvar och humöret börjar bli lite bättre, så då antar jag att bacillerna är påväg ut kroppen. För hemskt vad sur jag blir när allt inte är som det ska i kroppen.

Pluset, som alltid, med att vara förkyld, är att man tar sig igenom rätt många filmer, denna gång gamla klassiker. Jag måste börja se mer film märker jag. Var även på bio med mamma och pappa i lördags, Snabba cash, dock så längtade jag mest efter ipren och en säng just då, därför kan jag inte uttala mig så mycket om filmen egentligen, var inte riktigt med måste jag säga. Men, den var bra, absolut var den bra, trots mitt sjukdomstillstånd så tyckte jag det. Men jag är tvungen att se den igen, för att göra den rättvisa. Ska hyra den bara den kommer ut, och se den frisk! Pappa, som var frisk och som även läst boken tyckte den var skitbra!
Apropå film så var det ju Guldbaggegalan igår, och med all rätt vann Män som hatar kvinnor fler än en bagge, så välförtjänt, alla tre filmer är ju minst sagt grymt bra.

Imorgon kommer mer snö, ser jag nu! I alla fall enligt TV4 vädret. Herregud vad det ska snöa, hah! 
Som om vi inte har tillräckligt, hur ska detta sluta!? Och det roliga är att pappa ska åka bort två nätter från och med imorgon... han har lyckats inte vara hemma vid de flesta snöattackerna denna vinter! Det blir väl till att fatta handskyffeln för mamsen och mig då, men det är vi ju rätt high på vid det här laget, så det lär väl gå bra :)

Nu är det läggdax om det ska bli ordning av morgondagen!
God natt och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0