Tjugondedagknut

Lite behagligare temperatur ute dessa dagar, skönt! Och mina händer har börjat läka ihop från att ha varit väldigt spruckna och ömma efter 19 timmars inventering. Bortsett från att händerna tog stryk så tyckte jag inventering var riktigt behagligt, så jag kan inte hålla med de som tycker det är lika med kräkmedel, då ska jag tillägga att det var på Dollar jag hjälpte till att inventera och en butik med fler prylar och småprylar tror jag inte man kan finna. Gick riktigt fint, timmarna rann iväg.

Och idag fick vi nya schemat.. tjohoo! Riktigt behagligt, så denna termin kommer, som sagt var, säkerligen upplevas som smärtfri.

Tjogondagknut idag, så nu är juletid slut på riktigt. Nu ser vi istället framemot ljusare eftermiddagar, lustigt när man tror klockan är runt 8 och så upptäcker man att hon bara är 5. Men bättre så än tvärs om!

Nu ska jag plöja igenom lite inredningskataloger och inreda Sara och Lars hus för 111 gången i fantasin... Galet roligt detta, om det ändå vore mitt eget projekt !

Godnatt och sov gott, kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0