Juli


Ikväll blir det servering igen efter två dagars ledigt, käns helt okej, dock kan det bli varmt ikväll, väldigt varmt. Mer passande att vara ledig än dessa dagar hade det snappast kunnat vara, då jag i tisdags skar av mig en rejäl flisa av tumspetsen vilken nu fått chans att läka ihop lite, och då min mage haft very bad times de seaste dagarna. Hatar ond mage, orkar inte med ond mage! Men, det är bättre med både mage och tumme nu, så det bådar gott!

Och så var det redan Juli månad, vilket ju är skönt även om det käns som att tiden går lite väl fort fram ibland... men sommarmånaden kom i sin ordning med sommaren, vilket inte är självkart här i Svedala, men iår så tycker jag verkligheten följt tiden bra.

Annars så är jag väldigt ouppdaterad, kanske beror det på att det inte händer så mycket som är värt att nämna, eller så är allt som händer värt att nämna så det är lika bra att inte skriva alls, för då måste jag skriva jämt och det är inte min grej. Jag springer på nere på Albertina och trivs bra med det, och är jag inte där så sover jag ikapp, gör av med för mycket av de pengar jag jobbar ihop, och, umgås med mormor i bästa fall :) Näedå, det händer rätt roliga grejer emellanåt också, bara en sån grej som att grilla tycker jag är rolig nog, och det händer ju att man gör det... älska sommaren säger jag bara.

Nu ska jag fara upp till Trönö och hjälpa pappa bygga upp tält inför den kommande skogsmässan, sen ska vi ta en lunch furanlunch innan det är dax för båda att återgå till arbetet!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0