Andra juni


ÅH! Jag har inte tid med att tillbringa dessa dagar Iggesund. Har lite saker kvar att fixa tills på lördag och dagarna käns för knappa för att inte behöva stressa för att hinna med allt.
Inte nog med att jag känner att dagarna är för korta så är det dåligt humör som råder i detta hus just nu, mamma har halvt vårstädat sönder sig och jag är på dåligt humör för att jag känner stessen börjar krypa mig under skinnet. Pappa, han är väl lika neutral som vanligt, men han lär väl tröttna på mamma och mig snart och vi ska sura. Dock hoppas jag att han står ut en vecka till, annars blir det jobbigt.

I eftermiddag ska jag i alla fall till frissan och testa mig fram vad det gäller håruppsättning! HUR ska man ha det? Finns massa alternativ, alldeles för många, och många alldeles för avancerade. Lär få bli något väldigt enkelt, men ändå fint. Vi får väl se, jag hoppas av hela mitt hjärta att Cecilia har några bra idéer som jag nappar på, för jag har noll aning själv.
Sen varken passar eller trivs jag i smink, vilket ändå käns som ett måste...

Ja ja, det blir nog bra, tror jag.
Tur är i alla fall att vädret är bra och verkar hålla i sig så ett tag till!

Nu är det dax att dra sig mot Iggesund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0