Fredag!

Tonight I'm gonna take that ride
across the river to the jersey side,
take my baby to the carnival
and I'll take you on all the rides..

Kan inte lyssna mig less på låten, den är så bra, som så många andra. Jag behöver och ber för ett fullt Ullevi sommaren 2011!

Today we´re gonna take that ride, up to Hudik, Sanna and I.
Jag har en hududvärksmorgon, men, jag är säker på att tiden och Sanna kommer se till att vår dag i Hudik blir fin ändå! Varför har jag börjat med denna huvundvärk på mornarna? Käns ju väldigt onödigt, har aldrig lidit av det förr vad jag kan minnas... Tjatigt är det, men brukar gå över bara man påbörjat dagen.

Nu ska jag packa matsäck och sedan skjutsa mamma till jobbet!
Sköna fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0