Lördag

Vaknade med tuppen imorse och kunde inte annat än att kliva upp, då vädret var strålande redan klockan sju! Blev inge pulkaåkning idag, tar det imorgon stället! Men jag har njutit av denna dag och detta vårväder på annat vis. Tillbringade eftermiddagen hos och med mormor idag, vilket var det bästa jag kunde gjort.
Ibland är det så lustigt, hur allt kan vända på två minuter, humöret, lusten, pirret... Tur jag har mormor, henne har jag i alla fall alltid humör och lust till, alltid.

Hör och häpna, jag ska inte se andra chansen ikväll... Ska se The Wrestler istället som lyckligtvis går på tv1000 ikväll, blir aldrig av att jag hyr den! Tror den kan vara riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0