Tisdag


Felix Erik Allan Lindgren, det lilla livet kom i lördagskväll, och jag fick träffa honom ikväll, så otroligt liten och så otroligt söt att det inte går med ord att besriva... mitt lilla kusinbarn.

Nu har jag skolledigt fram till den 12e april, vilket känns otroligt skönt, då jag har chans att jobba ikapp det jag kommer efter med under tiden i Thailnad. Jag är verkligen hur lättad som helst över detta och ser det inte alls som tjatigt att plugga under lediga dagar och påsklovet, utan som skönt att de lediga dagarna lovet infaller sig precis när jag behöver det som mest! För det är väl den enda, och då menar jag den enda, nackdelen med att ta ledigt, att man hamnar efter i plugget.

Jag längar tillbaka till Thailand, såklart att jag gör det! Gud vad jag längar tillbaka, så himla mycket trevligare att svettas än att frysa, och så himla mycket trevligare att bränna fossingarna än att frysa om dem.
Nu vill jag ha vår och vårsol! Men vem vill inte det...


Fast jag gillar Sverige, vi är ett lyckligt lottat land!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0