Vår!

Vilken underbar dag! Det har verkligen varit vår på högsta nivå idag och jag älskar det!
Märkligt hur det på ett par dagar kan vända från 20 minusgrader och massvis med snö till 8 plusgrader och vårväder. Bara några få dagarns solsken har gjort att vägarna, som varit fullkomligt packade och dränkta av snö, plötsligt är helt snöfria och även nästan helt torra! Riktigt plaskväder är det, men jag njuter av det, det får gärna vara plaskigt och lerigt för min del nu, ett bra vårteceken!
Har redan hunnit med en tur och retur till Hudik med Jens där jag lyckligtvis hittade ett par riktigt tunna plagg, om två dagar far vi! Och när vi kommer hem... så kanske det är vår på riktigt :) 
Har även hunnit med en furanlunch med pappa denna dag, vilken toppades med hasselnötskaffe hos Lillis, så gott!

Nu är jag hemma igen och vädret skriker att man borde vara ute, så, dax för ombyte och en promenad!

Ha en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0