Måndag i Iggesund


Första dagen i Iggesund är avklarad och genomlevd, måste säga att dagen gått fint fram ändå. Dock så har jag frysit fruktansvärt mycket hela dagen, och ännu tröttare har jag varit. Tandläkare Axel vill nämligen jobba i ett svalt rum och ansåg att alla grader över 21 grader var karibiskt varmt, så det var bara att gilla läget -och frysa.

Det blir tidiga kvällar och tidiga mornar ett tag framöver, trots den morgonmänniska jag är så tog det emot att kliva upp halv 5 imorse. Min mage hatar som vanligt rutinomställning och stress, så det blir till att bita sig i tungan och höja smärttröskeln 5 veckor framöver nu!

Nu blir det en lång dusch och sedan sömn sömn sömn!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0