Monday morning


Have you heard the news today
I'm leaving town, I'm cashing out
This towns to small for me to stay,
the time is now, I'm heading out

Baby I still need ya, but if you stay I'll leave ya
cause I gotta get away
And if I ever see ya, my heart is gonna bleed but,
I'm leaving either way

My darling baby, this is a warning
Said that I'm leaving, on monday morning
You'll get no answer, no use in calling... me
cause I'm leaving on monday morning


Rätt skön låt den där, man vaknar ju som till av den..

För övrigt har det varit en riktigt fin långhelg, lördagen var kalas både vad det gäller väder och folk, ett helt gäng som gjorde årspremiär på Albertina, cyklade från vågbro ner, sedan vidare in till stan. Vädret var strålande, alla var glada och maten smakade ruskigt bra! 
Gårdagen var fin den med, då det var årspremiär i form av jobb där nere för min del. 
Riktigt roligt att att jobba trots heldag faktiskt.

Nu, är det Iggesund som gäller. Hade hellre farit ner på Alberina faktiskt, men åt andra sidan ska jag inte klaga, för jag har det rätt bra i Iggesund också. Dock känner jag att tre veckor där hade räckt.


Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0