Morsdag


Morsdag, och äntligen fick jag en ny dammsugare! :)

Sista veckan i Iggesund börjar imorgon, vilket käns väldigt skönt, att det är den sista alltså. Känner att jag kan den biten nu och jag hade hellre sprungit på Alberina under veckorna och tjänat pengar istället för att göra ingen nytta alls i Iggesund. Men, det har varit en erfarenhet ju, och  jag har lärt mig något nytt vaje dag, allt jag lärt mig där har varit något helt nytt.

Dock har jag varit så fruktansvärt trött att både mitt huvud och min kropp kapitulerat ett par gånger. Är man inte van tidiga mornar plus väldigt sena kvällar, plus att jobba dubbelpass nere på Albertina på helgerna och vissa eftermiddagar i veckan, utan är van att lägga sig vid nio vardagar vanligtvis och inte göra ett skit på helgerna, så är det väl heller inte så konstigt att jag bara velat lägga mig ner och dö en del dagar. Skämt och sido. Nu när det blir slut på Iggesund så ser jag faktiskt framemot att börja jobba på riktigt nere i Särså, käns rikitgt bra att åka dit än så länge.
Men visst har jag väl varit duktigt som klarat det! Är både förvånad och nöjd själv i alla fall!

Inte ens en vecka kvar till balen och jag som tidigare känt mig väldit lugn vad det gäller allt mår smått illa av tanken just nu måste jag erkänna. Jag tror det blir jättrebra innan det är klart, men jag önskar det vore en månad kvar till balen, samtidigt som jag vill ta studenten nu!

Strålande väder idag, och det är jag väldigt tacksam för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0