Onsdag


Trött, trött, hemskt mycket trött!
Ser framemot en ledig fredag då jag ska se till att göra klar den teoretiska delen av både tandvåden och arbetsmiljön, jag som hade lovat mig själv att det skulle vara klart i fredags... Dessutom så ska jag också försöka masa mig in till Cfl och städa ur skåpet samt lämna in de då färdigskrivna uppgifterna... I bästa fall hinner jag även städjobba ett par timmar, då ekonomin inte skuttar på rosa moln just nu.

I helgen blir det konfirmation i Sundsvall för två av kusinbarnen, vilket givetvis ska bli trevligt då det käns som evigheter sedan man träffade den sidan av släkten.

Nu är det påklädning och rörelse mot tåget som gäller ser jag. Börjar förresten få ett grepp om systemet och redskapen på kliniken nu, så snart kan man kanske börja göra någon nytta där också, hah :) Det finns inte bara ett instrument ska ni veta, herregud, så otroligt många redskap och alla är viktig för sitt endamål och fyller en funktion - i munnen. Intressant är det.


Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0