Onsdag den 27/10


Almost a month at McDonald's is done, and I´m still alive!
Nejdå, riktigt så tufft har det ju inte varit, men jag måste erkänna att verkligheten är aningen mer på alla vis än vad jag hade föreställt mig. Otroligt tacksam över att det är så trevligt och tålmodigt folk som jobbar där, inte minst chefen, annars hade jag nog fått lov att dra svansen mellan benen och avvika. Men, jag börjar fatta grejen nu och igår och idag var det till och med rikitgt roligt att vara där! Det tar sig, kanske, hoppas jag.
Men det är väl så, vartän man kommer, så så länge saker är okänt och nytt så både känner man sig, och blir handikappad.

På fredag är det personalfest, halloween-tema, kan bli kul, vilket jag hoppas och tror. En chans för mig att hinna prata och lära känna mina nya arbetskamrater...
Och på fredagmorgon ska jag på massage igen! Åh, så efterlängtat och åh, så ont det kommer att göra! Sådär äckligt ont så att det är skönt.

Det värsta med detta jobb är kanske att man känner sig både friterad och manglad när man kommer hem, men samtidigt så älskar jag känslan, som nu, efter att ha fått tagit sig en riktigt lång dusch, ätit massor och borrat ner sig i soffan! Oslagbart.

Detta somnar man gott på, ännu godare då man innan började för dagen hann ta en långpromenad med Sanna och hälsat på mormor, som bjöd på hemmagjord ärtsoppa! Finns det godare!? Mja, kanske, men inte mycket i alla fall :)


God natt och sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0