Torsdag,

tror jag, blir så hemskt dagvild av att vara arbetslös! Hah.

Av 90 kalla jävla minuter ute i kylan och ett ständigt växlande mellan Rix Fm och Mix Megapol lyckades de spela TRE bra låtar, och då kan man börja räkna hur jälka många dåliga, sönderspelade låtar det finns, då jag som sagt växlade mellan två kanaler under 90 minuter!
Måste erkänna att jag tog i lite i början där, visseligen var det kallt och mycket skitlåtar, men det var trots det en riktigt fin höstkväll ikväll, riktigt riktigt fint var det strax innan solen gick ner där.

Var till min husläkare en gång i tiden för att få en förklaring till min ständigt onda mage... två av tre saker vi kom fram till var att jag skulle vara försiktig med mjölkprodukter då jag var lite överkänslig mot det, den andra saken var att jag skulle unvika kolsyra, för det var den största plågan för en överkänslig tarm. Okej, synd.
Den senaste veckan har jag levt på ost, loka citron och kaffe med grädde, och då ljuger jag inte då jag erkänner att jag ätit/druckit det både till fukost, lunch och middag! Behöver jag då säga att jag och min mage mått mindre bra de senaste dagarna? Näe, för det är ju rätt givet det. Känns som att jag håller på att ta livet av mig själv. Så nu får jag väl köra på kycklingklubbor och grönt te ett par veckor så jag kommer tillbaka till lagomheten igen, har sjukt svårt för att blänga vanligt kranvatten, då går det lättare med halvljummet te.
Intresseklubben antecknar tänker ni nu, precis som mig.

:)

Nu ska jag gå upp och krypa ner i soffan med mamsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0