Underbara massage


Vilket under en riktig massör kan göra!
Så knådad som jag blev idag har jag då minsan aldrig blivit tidigare. En riktig jäkla helkroppsmassage! 
Det fanns inte en fläck på min kropp som var orörd och inte en muskel som var oplågad efter en timme på britsen. Man får inte vara blyg och man får inte vara klen, det stod klart för mig när jag gick därifrån. Tydligen så var jag inte så blyg, och klen kände jag mig inte heller. För fan så ont det gjorde, men fan så skönt det var! I sånna här lägen är det ju bra att man inte har så mycket att dölja, så att säga. 
Sen ska det vara en karl som masserar om det ska hända något, det var också något som stod klart för mig, helt andra hästkrafter där.

Kanske blir morgondagen första morgonen på länge då jag kan vakna utan huvudvärk nu då, jag hoppas så. Och mina bortdomningar i benet, ja, orsaken till det satt i jumskarna den påstod han, där ser man. Så nu ska jag börja knåda jumskarna på egen hand med jämna mellanrum... hm.
Sen ska jag tillbaka på en omgång till om två veckor igen, med nöje.
"Ta det lugnt och drick MYCKET vatten, då menar jag mycket" fick jag i råd. Och att jag druckit vatten, som jag druckit vatten. Så, det blir blöja inatt, nejdå, det blir det inte :)

Men sova blir det, nu med detsamma! Trött och nöjd är vad jag är.
Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0