Longing for Pilgatan

Blir snart sjuk av längtan att få flytta... Det är kaos i vår lilla lägenhet och det kliar i fingrarna på mig när det gäller att köpa nya saker till huset, men jag kan inte köpa så mycket för det finns inget plats för dem ännu! Och jag vet inte alla mått heller som kan behövas för den delen. Men det som väntar på något gott, mjo, eller hur ja, han eller hon väntar visst alltid alldeles för länge. Men, förhooppningsvis ringer hon nu i vecka och säger att hon flyttat klart allt, ser väldigt tomt ut där nu i alla fall :)

Mamma och jag var på Lars-Eriksgården idag och kikade, premiär för mig, och vääldigt mysigt och fint. Hittade otroligt fina stolar där, 2.5000 styck, ja, så det blev inga stolar idag heller...

Däremot ska vi åka till Ikea med mamma och pappa alldeles stax för att köpa lite småsaker och skaffa ännu lite mer insperation. Kommer bli en trevlig eftermiddag med andra ord skulle jag tro, bara Ikeas kotlettrad kommer kännas trevligt.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0