Fredagsmys


Fy fan vad jag älskar lediga helger nu för tiden, särskilt de då även Philip är ledig, som denna helg. Det händer så mycket hela tiden i lägenheten, dock finns det fortfarande en del kvar innan allt är klart och kompeltt, men, snart så. På fredag börjar vi instalera köket, detta innebär att alla förberedelser till köket ska och förmodligen kommer vara klar tills på fredag.
Idag har jag förvandlat en hel del träfärgat till vitt, och så fint det blir!, med bara lite vit färg.

Nu ser jag sjukt mycket framemot ytterligare en tripp ner till Gävle och Ikea för att införskaffa sånt som fylla lägenheten skall! Det finns nackdelar när man är två och har två olika smaker, men fördelar finns också! En fördel är att mitt ego får träna rätt stenhårt.

Något annat jag ser framemot är att det nu är dax för tacoafton här i Kolsta, sen bastu, sen film, och Sarran och Lars kommer hem de med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0