Söndag.


Fy fan... det tar sig och det flyter egentligen på väldigt bra, men ändå tar det sån tiiid! Och målat har jag gjort, så mycket att jag tror högerarmen blivit immun mjölksyra. 
Det har varit väldigt lägligt för mig att fått lära mig/ jobba frukost, då jag slutat 10 eller 11 och alltså haft hela dagarna kvar att tillbringa i lägenheten och även på Ikea! Älskade Ikea. 
Idag däremot strejkar jag, för nackdelen med det hela är att jag är sjukt trött! Har sovit på tok för lite och haft på tok för mycket att göra de senaste veckorna och jag börjar verkligen lida av det nu.

Jag och min kropp skulle vilja att jag och Philip vann en miljon så vi kunde vara helt ledig i ett år och vara helt fri från måsten och borden. Hatar att pengar styr här i livet. Meeeen, vem fan önskar inte det.

Nu, ska vi fara på coop och köpra en dammsugare, innan vi åker till Stugsund på tacoafton.

Puss o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0