Ledig


Ååh, om nu Gud finns så ber jag här i detta nu till honom att ge mig lite tur och därmed lycka!
Jag har sagt att det bara finns ett 'torp', litet hus, i denna stad som är it. Men, jag måste faktiskt säga att det finns två, och jag tror nummer två är snäppet mer tillfredställande på många vis. Detta lilla hus - enplansvilla med loft, snarare vindsövervåning då det är fullt beboligt även uppe - var pappa och jag på visning i förrgår, och jag blev kääär! Så, eftersom Philip inte kom hem förän igår så var jag på visning där även idag, då jag och pappa beslutade att det var värt att gå på visning. Och ja, nu är Philip också kär.
Det fiinns bara ett bekymmer, ett fett bekymmer då huset ligger ute för tillräckligt mycket plus har en anmärkning som måse åtgärdas på sikt, vilket kommer kosta en hel del pengar... Så nu hoppas jag/vi bara att detta fel visar sig vara snäppet lindrigare än vad vi befarar.

Just nu ska jag se till att försöka tänka så lite som möjligt på de jag tänker på hela tiden, tills vi vet mer.

Btw hade jag kanske det vidrigadte morgonen på länge denna morgon, är så jävla glad över att vara lediga 5 dagar nu, för jag behöver sova och vila nu, framförallt sova.

Imorgon blir det förresten inte mycket vila, då det är den årliga brännbollsturnerngen i Trönö, kan bli toligt, men kann också kännas väldigt onödigt... Vi får väl se :)

Nu väntas tre timmar i tvättstugan, precis så ska det vara på en fredagskväll. Not.

Puss o hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0